Martxoak 14: DBI 4: Kanpazar – Udalaitz (1120 m.) – Ibarra (Aramaio)

• Irteera: 8:30 (Ego Gain)
  • Distantzia: 14,1 km.
  • Igoeran metatutako desnibela: 1060 m.
  • Jaitsieran metatutako desnibela: 1190 m.
  • Hasiera: Kanpazar
  • Helmuga: Ibarra (Aramaio)
  • Track GPS

[0 Km-a) Kanpazar. Kanpazar gainean errepidea gurutzatu eta ezkerrera harrobirantz egingo dugu; gure eskuin aldean utzirik Udalatx mendira igotzen den bidea hartuko dugu.

[2,7 Km] Udalatx (1.120m) Gailurretik bidexka jarraituz Mendebalerantz  jaisten gara; gure eskuinera beheranzko joera duen gailurreria gelditzen da. Zuhaizti bat eta ondoren belardia zeharkatuko ditugu. Beherago bideak nabarmen eskuinera, Iparrera, biratzen du. Bidegurutzera iristean ezkerrera egingo dugu eta gailurreria jarraituz Betsaidera iritsiko gara.

[7,1 Km] Betsaide. Bide zabaletik Hegoalderantz jarraitzen dugu eta txabola baten inguruan Tellamendirako igoera hasten dugu.

[10,2 Km] Tellamendi (835m) Mendebalderantz dagoen bizkarretik jaisten gara eta erreferentzi bezala gure eskuin aldera dagoen txabola batek balioko digu, handik 50 metro aurrerago, ezkerrera 90 graduko bira eginez bidea hartu eta Ibarrara zuzenki jaisteko.

(Km14,1) Ibarra. Zeharbide bukaera.

[Km 0] Kanpazar. Desde el alto de Kanpazar cruzamos la carretera y giramos a la izquierda hacia la cantera; las dejamos a nuestra derecha y tomamos la senda que asciende al monte Udalatx.

[Km 2,7] Udalatx (1.120m). Desde la cumbre descendemos por la senda en dirección Oeste; vamos dejando a nuestra derecha el cordal que desciende desde la cima. Pasamos por una zona de arbolado y luego por prados. Más abajo el camino gira bruscamente a la derecha, Norte. Llegamos a un cruce de caminos y giramos a la izquierda, caminando por el cordal llegamos a Betsaide.

[Km 7,1] Betsaide. Continuamos por amplio camino hacia el sur y en las proximidades de una chabola iniciamos la subida a Tellamendi.

[Km 10,2] Tellamendi (835m). Descendemos por el cordal Oeste, una chabola a nuestra derecha nos servirá de referencia para que 50 metros más adelante giremos 90º a la izquierda y tomemos el camino que nos baja directamente a Ibarra.

(Km14,1) Ibarra. Fin de travesía.