Argazkilaritza Maiatzean 2013. Mayo Fotográfico 2013.
Mila esker Durankogo F-Stop taldeari beraien lan zoragarria gurekin elkarbanatu izanagatik. Muchísimas gracias al colectivo F-Stop por compartir su impresionante trabajo en torno a la fotografía estenopéica.
Argazkiak: Federico Cuenca eta Juan Manuel Galán.




![Rincon[1]](http://www.deporeibar.com/argazkia/files/2013/05/Rincon1.jpg)

![Musiquita[1]](http://www.deporeibar.com/argazkia/files/2013/05/Musiquita1.jpg)









Deja una respuesta